divendres, 16 de desembre del 2011

En Jan i la Geografia

L'altre dia, em va trucar una amiga per preguntar-me una cosa del mapa de les banderes Montessori, i el Jan que te l'orella sempre posada en les meves converses telefòniques em va preguntar que qui havia trucat i li vaig explicar el què, i aleshores em va dir: Jo també vull fer les banderes com el Damian, així li podré ensenyar quan vingui a casa!! Dit i fet, es va possar amb el diccionari de les banderes, un atles per veure on estava ubicat cada país, i no ha parat fins que l'ha tingut tot ple, fins hi tot, va estar treballant amb el material quan van venir els cosins a fer-nos una visita l'altre dia, s'hi van posar ell i la seva cosina que te la mateixa edat i no van parar fins que van marxar.
 
 Comencem la feina!! Tot apunt!
 

 Amb la seva cosina.
 Posant la última bandera.
 
 Feina feta!!!
Metre anava posant les banderes m'anava preguntant on estava cada país, aleshores jo li deia el continent i ell ho buscava, aquests dies he fet una bona refrescada de memòria de geografia!!;P