dimarts, 28 d’octubre del 2008

Benvinguts al nostre blog!

Hola a tothom:
Som una família que educa a casa, tenim tres fills (el Jan de 4 anys, la Lila de 2,5 i la Berta de 1 any).
Ens hem decidit, després de donar-li moltes voltes (es que això de la informàtica, ens fa una mica de por;)), a crear un blog per explicar la nostra experiència i com anem descobrint el nostre entorn dia a dia, amb els nostres petits.
Us animem a que ens seguiu, i el que més ens agradaria, és servir-vos d'utilitat i poder ajudar a famílies, amb les experiències que anirem exposant.
Bé, fins aviat!!!

6 comentaris:

Sylvia ha dit...

hola hola!!

No sé que ha passat amb l'altre comentari...

Quina ilusió! Ja era hora...ara la resta del món es podrá beneficiar de totes les bones idees que teniu!!

Molts petons a tots 5!

Ara mateix us faig una presentació com cal...

♥ meninheira ♥ ha dit...

Bienvenidos!!

Os apunto en mi lista :)
http://dalleuncolinho.blogspot.com/2008/08/ligazns-sobre-escola-na-casa.html

Anònim ha dit...

Benvinguts!

paumon ha dit...

Benvinguts a tots!
I gràcies per la rebuda!
Si no us importa, jo també afegiré els vostres blogs!!

Marvan ha dit...

Hola Hola! Em sembla que ens coneixem ;) Benvinguts a la Blogosfera. Tinc moltes ganes de llegir les vostres aventures.

Iria ha dit...

hola gent!! Jo també sóc de Piera i estic molt molt interesada en el vostre blog i sobretot en la vostra experiència. Si no us fa res, us seguiré a veure com va!!